Poznaj aplikację Sport System

Regulamin

Regulamin Aplikacji

SPORTSYSTEMLAMANEMECZE.PL | LAMANEMECZE.PL

REGULAMIN APLIKACJI

LAMANEMECZE.PL  | SPORTSYSTEMLAMANEMECZE.PL

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Na podstawie przepisu art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu
usług drogą elektroniczną Operator ustala niniejszym Regulamin świadczenia usług
drogą elektroniczną, który reguluje zasady korzystania z aplikacji o nazwie
„LAMANEMECZE.PL”.
2. Aplikacja i udostępnione w jej ramach usługi stanowią Usługę Cyfrową w rozumieniu
ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., a udostępniane w Aplikacji treści
stanowią Treści Cyfrowe w rozumieniu niniejszej ustawy.
3. Aplikacja umożliwia Użytkownikom dostęp do statystyk historycznych wydarzeń
sportowych. Użytkownik ma również możliwość skorzystać z analiz dokonywanych przez
AI za dodatkową opłatą.
4. Aplikacja skierowana jest wyłącznie do Konsumentów.
5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, stosuje w szczególności
przepisy:
5.1. Kodeksu cywilnego,
5.2. ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
5.3. ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
5.4. ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
5.5. regulamin firmy OpenAI,
5.6. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§ 2
DEFINICJE
1. REGULAMIN – niniejszy regulamin Aplikacji.
1.1. OPERATOR – Rafał Piotr Węc prowadzący działalność gospodarczą pod firmą
Polska Grupa Cateringowa Rafał Węc wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw
gospodarczych NIP: 8851523239, REGON: 142555535, siedziba i adres do
doręczeń: ul. Lanciego 12/38, 02-792 Warszawa, adres poczty elektronicznej (e-mail):
sportsystem@lamanemecze.pl
2. UŻYTKOWNIK – Konsument, który za pośrednictwem swojego urządzenia korzysta z
Aplikacji. Użytkownikiem może być tylko osoba, która ukończyła 18 rok życia.
3. KONSUMENT - osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej
niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
4. APLIKACJA – aplikacja webowa Operatora o nazwie „LAMANEMECZE.PL”, stanowiąca
Usługę Cyfrową i zawierająca Treści Cyfrowe. Pod nazwą „LAMANEMECZE.PL” należy
rozumieć również aplikację działającą pod domeną
„SPORTSYSTEMLAMANEMECZE.PL”.
5. USŁUGA CYFROWA - usługa pozwalająca Użytkownikowi na wytwarzanie,
przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, wspólne
korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez

Użytkownika lub innych użytkowników tej usługi oraz inne formy interakcji za pomocą
danych w postaci cyfrowej.
6. TREŚĆ CYFROWA – dane wytwarzane i dostarczane przez Operatora w postaci
cyfrowej, w szczególności elementy tekstowe, graficzne lub multimedialne dostarczane
Użytkownikowi w postaci cyfrowej za pośrednictwem Aplikacji.
7. UMOWA – umowa o dostarczenie Usługi Cyfrowej lub Treści Cyfrowej zawierana między
Operatorem i Użytkownikiem.
8. USŁUGA ELEKTRONICZNA - usługa świadczona drogą elektroniczną przez Operatora
na rzecz Użytkownika za pośrednictwem Aplikacji.
9. KONTO (PROFIL) – oznaczony indywidualną nazwą (adresem email) oraz hasłem, zbiór
zasobów w systemie teleinformatycznym Operatora, w którym gromadzone są dane
Użytkownika, w tym informacje na temat wykupionych Subskrypcji. Warunkiem
niezbędnym do założenia Konta jest zapoznanie się i akceptacja Regulaminu.
10. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Aplikacji umożliwiający stworzenie
Konta. Formularz Rejestracji umożliwia stworzenie Konta odpowiadającego konkretnemu
Użytkownikowi.
11. NEWSLETTER - Usługa Elektroniczna pozwalająca Użytkownikowi na subskrybowanie i
otrzymywanie na podany przez Użytkownika email bezpłatnych informacji pochodzących
od Operatora dotyczących Aplikacji i dostępnych w niej treści.
12. ANALIZA AI - Usługa Elektroniczna umożliwiająca analizę prawdopodobieństwa
wystąpienia określonych zdarzeń sportowych, która dokonywana jest przy wykorzystaniu
sztucznej inteligencji (AI).
13. SUBSKRYPCJA – odpłatna Usługa Elektroniczna pozwalająca Użytkownikowi na dostęp
do wszystkich funkcjonalności Aplikacji (tj. usług premium).
14. OKRES ROZLICZENIOWY - czas, na jaki została wykupiona Subskrypcja przez
Użytkownika liczony wg miesięcy. Za dzień rozpoczęcia nowego Okresu
Rozliczeniowego uważa się dzień następny po zakończeniu poprzedniego Okresu
Rozliczeniowego. Operator udostępnia 1 Okres Rozliczeniowy, trwający 1 miesiąc.
15. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Użytkownika stanowiące ofertę zawarcia Umowy o
dostarczenie Subskrypcji (Usługi Cyfrowej) z Operatorem.
16. CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Użytkownik jest
obowiązany zapłacić Operatorowi za Subskrypcję.
17. ŚRODOWISKO CYFROWE - sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia
sieciowe wykorzystywane przez Użytkownika w celu uzyskania dostępu do Usługi
Cyfrowej lub Treści Cyfrowej lub w celu korzystania z nich.
18. KOMPATYBILNOŚĆ - współdziałanie Usługi Cyfrowej lub Treści Cyfrowej ze sprzętem
komputerowym lub oprogramowaniem, które są zazwyczaj używane do korzystania z
Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej tego samego rodzaju, bez konieczności ich
przekształcania.
19. FUNKCJONALNOŚĆ - zdolność Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej do pełnienia
swoich funkcji z uwzględnieniem ich przeznaczenia.
20. INTEGRACJA - połączenie Usługi Cyfrowej lub Treści Cyfrowej z elementami
Środowiska Cyfrowego Użytkownika i włączenie jej do tych elementów w celu
zapewnienia zgodności z Umową.

§ 3

RODZAJE USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

1. Operator na podstawie Regulaminu, w ramach Aplikacji świadczy następujące Usługi
Elektroniczne:
1.1. założenie i prowadzenie Konta,
1.2. Newsletter,
1.3. Analiza AI,
1.4. Subskrypcja,
1.5. Formularz Zamówienia.
2. Świadczenie Usług na rzecz Użytkowników Aplikacji odbywa się na warunkach
określonych w Regulaminie.
3. Użytkownik w ramach korzystania z Aplikacji na zasadach określonych Regulaminem i
powszechnie obowiązującymi przepisami prawa ma prawo do zamieszczania w niej
danych.
4. Prowadzenie Konta ma charakter bezpłatny i umożliwia ono korzystanie z
funkcjonalności dostępnych w ramach Aplikacji (z wyłączeniem treści i funkcjonalności
dostępnych tylko dla Użytkowników, którzy zakupili Subskrypcję).
5. W celu założenia Konta Użytkownik musi wypełnić znajdujący się w Aplikacji Formularz
Rejestracyjny.
6. Rejestrując Konto Użytkownik jest zobowiązany podać adres e-maili hasło oraz
zaakceptować Regulamin. Podany przez Użytkownika adres e-mail zostanie
wykorzystany jako login, a hasło będzie zabezpieczało dostęp do Konta.
7. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w
Aplikacji zawierana jest na czas nieoznaczony. Zawarcie umowy następuje w chwili
wysłania przez Użytkownika uzupełnionego Formularza Rejestracji.
8. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera
zawierana jest na czas nieoznaczony.
9. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Analiz AI
zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą skorzystania z Usługi
Elektronicznej lub zaprzestania korzystania z niej przez Użytkownika.
10. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Subskrypcji
zawierana jest na czas oznaczony tj. na czas trwania Okresu Rozliczeniowego
wybranego przez Użytkownika.
11. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu skorzystania z
Formularza Zamówienia zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą
złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Użytkownika.

§ 4

UMOWA O DOSTARCZANIE USŁUG CYFROWYCH I TREŚCI CYFROWYCH
1. Korzystanie przez Użytkownika z Usług oferowanych za pośrednictwem Aplikacji jest
możliwe jedynie po zaakceptowaniu treści Regulaminu.
2. Uruchomienie Aplikacji na urządzeniu Użytkownika i zaakceptowanie Regulaminu, jest
tożsame z zawarciem z Operatorem umowy o dostarczenie Usługi Cyfrowej.
3. Umowa o dostarczanie Usługi Cyfrowej polegającej na korzystaniu z Aplikacji i
dostarczaniu związanych z Aplikacją Treści Cyfrowych, zawierana jest na czas
nieoznaczony.

§ 5
SUBSKRYPCJA
2. Informacje dotyczące Subskrypcji oraz jej zamawiania.

2.1. Po wykupieniu Subskrypcji Użytkownik uzyskuje dostęp do pełnej wersji Aplikacji,
2.2. Użytkownikom przysługuje również możliwość skorzystania z nieodpłatnego
jednodniowego okresu próbnego, umożliwiającego sprawdzenie płatnych funkcji
Aplikacji,
2.3. Subskrypcja oferowana w Aplikacji jest Funkcjonalna i Kompatybilna ze sprzętem
spełniającym wymagania techniczne wskazane w niniejszym Regulaminie,
2.4. informacje znajdujące się na w Aplikacji, nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów
prawa. Użytkownik składając Zamówienie, składa ofertę kupna Subskrypcji na
warunkach podanych w jej opisie,
2.5. Cena Subskrypcji uwidoczniona w Aplikacji podana jest w złotych polskich (PLN) i
jest ceną brutto,
2.6. Cena Subskrypcji uwidoczniona w Aplikacji jest wiążąca w chwili złożenia przez
Użytkownika Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen, w
Aplikacji które mogą się pojawić w odniesieniu do Subskrypcji po złożeniu
Zamówienia przez Użytkownika,
2.7. w celu złożenia Zamówienia Użytkownik ma obowiązek:
a) zalogować się do Konta,
b) kliknąć w nazwę „Konto Premium”,
c) wybrać Subskrypcję (Użytkownik może składać Zamówienia na Subskrypcję
– 24 godziny na dobę przez cały rok z wyłączeniem przerw w dostępie do
Aplikacji spowodowanych aktualizacją serwera Operatora lub wykonywaniem
przez Operatora innych czynności w celu poprawienia funkcjonowania
Aplikacji),
d) zaakceptować Regulamin i politykę prywatności Aplikacji oraz oświadczyć, iż
ukończył 18 rok życia,
e) a następnie na zewnętrznej stronie pośrednika płatności dokonać płatności
za Subskrypcję. O statusie płatności Użytkownik zostanie powiadomiony
przez pośrednika płatności wiadomością mailową,
2.8. Operator informuje Użytkownika o aktualizacjach Aplikacji:
a) w przypadku dostarczania Usługi Cyfrowej w sposób ciągły – przez cały
okres trwania Umowy o dostarczanie Usługi Cyfrowej,
b) w przypadku dostarczania Usługi Cyfrowej w sposób jednorazowy lub
częściami – przez czas zasadnie oczekiwany przez Użytkownika, z
uwzględnieniem celu wykorzystywania Usługi Cyfrowej a także okoliczności i
charakteru Umowy o dostarczanie Usługi Cyfrowych.

3. Zawarcie Umowy o dostarczenie Usługi Cyfrowej.
3.1. Do zawarcia Umowy o dostarczenie Usługi Cyfrowej w postaci Subskrypcji,
niezbędne jest wcześniejsze złożenie Zamówienia zgodnie z pkt 1.7 niniejszego
paragrafu,
3.2. po złożeniu Zamówienia Operator niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie poprzez
przesłanie wiadomości e-mail,
3.3. potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2.2 niniejszego paragrafu
powoduje związanie Użytkownika jego Zamówieniem i zawiera:
a) potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
b) formularz odstąpienia od umowy,
c) niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od
umowy,

3.4. z chwilą otrzymania przez Użytkownika wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 2.3
niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa o dostarczenie Subskrypcji między
Użytkownikiem, a Operatorem,
3.5. każdy zakup Subskrypcji będzie potwierdzany dowodem zakupu, który będzie
wysyłany pocztą elektroniczną na adres mailowy Użytkownika podany w Formularzu
Zamówienia po zaksięgowaniu płatności na koncie rozliczeniowym Operatora.
4. Sposoby płatności.
4.1. Płatności realizowane są za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności
PayNow,
4.2. płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności umożliwia opłacenie
Subskrypcji szybkim przelewem lub kartą kredytową albo debetową z wybranych
polskich i zagranicznych banków,
4.3. płatność powinna być zrealizowana niezwłocznie (do 10 minut) od złożenia
Zamówienia.
5. Dostarczenie Usługi Cyfrowej.
5.1. Dostarczenie tj. udzielenie Użytkownikowi dostępu do Subskrypcji następuje
automatycznie po zaksięgowaniu płatności,
5.2. Użytkownik ma możliwość dostępu do płatnych funkcjonalności Aplikacji przez czas
trwania Okresu Rozliczeniowego,
5.3. Użytkownik zgadza się na dostarczenie Usługi Cyfrowej przed upływem terminu na
odstąpienie od Umowy, a tym samym na utratę prawa do odstąpienia od Umowy,
5.4. Operator dostarcza Użytkownikowi Usługę Cyfrową w najnowszej dostępnej wersji.
6. Reklamacja z tytułu braku zgodności Usługi Cyfrowej z umową.
6.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Operatora wobec Użytkownika będącego
Konsumentem z tytułu braku zgodności Usługi Cyfrowej z umową są określone w
ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
6.2. Operator jest odpowiedzialny wobec Użytkownika będącego Konsumentem za brak
zgodności Usługi Cyfrowej z Umową:
a) w przypadku gdy Usługa Cyfrowa jest dostarczana Użytkownikowi w sposób
ciągły – przez cały okres trwania umowy,
b) w przypadku, gdy Usługa Cyfrowa jest dostarczana w sposób jednorazowy lub
częściami – Operator odpowiada za brak zgodności z umową istniejący w
chwili dostarczenia Usługi Cyfrowej i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili,
6.3. Użytkownik zobowiązany jest do współpracy z Operatorem w celu ustalenia czy brak
zgodności Usługi Cyfrowej z Umową wynika z cech Środowiska Cyfrowego
Użytkownika,
6.4. zawiadomienia o braku zgodności Usługi Cyfrowej z umową oraz zgłoszenie
odpowiedniego żądania Użytkownik może dokonać za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres: sportsystem@lamanemecze.pl
6.5. w powyższej wiadomości w formie elektronicznej należy podać jak najwięcej
informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i
datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje
znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Operatora,
6.6. Operator ustosunkuje się do żądania Użytkownika niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni od momentu jego otrzymania,
6.7. w przypadku reklamacji Użytkownika będącego Konsumentem – nierozpatrzenie
reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej
uwzględnieniem,

6.8. Użytkownik będący Konsumentem może żądać w pierwszej kolejności
doprowadzenia Usługi Cyfrowej do zgodności z umową. Obniżenia ceny oraz
odstąpienia od umowy Użytkownik będący Konsumentem może żądać wyłącznie w
określonych w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. przypadkach
(m.in. w przypadku, gdy niezgodność Usługi Cyfrowej z umową jest istotna, gdy
Operator odmówił doprowadzenia Usługi Cyfrowej do zgodności z umową czy w
przypadku, gdy brak zgodności z umową występuje nadal, pomimo że Operator
próbował doprowadzić Usługę Cyfrową do zgodności z umową),
6.9. w związku z uzasadnioną reklamacją Użytkownika będącego Konsumentem,
Operator odpowiednio:
a) doprowadza Usługę Cyfrową do zgodności z Umową na swój koszt,
b) obniża cenę Usługi Cyfrowej (obniżona cena musi pozostawać w proporcji
Ceny Usługi Cyfrowej zgodnej z umową do Usługi Cyfrowej niezgodnej z
umową oraz dodatkowo w przypadku, gdy Usługa Cyfrowa dostarczana jest
częściami lub w sposób ciągły - uwzględniać czas, w którym Usługa Cyfrowa
była niezgodna z Umową) i zwraca Konsumentowi wartość obniżonej ceny
najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania uprawnionego oświadczenia o
obniżeniu ceny od Konsumenta,
c) w przypadku uprawnionego odstąpienia od umowy przez Konsumenta –
Operator zwraca mu Cenę Usługi Cyfrowej najpóźniej w terminie 14 dni od
dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. W razie odstąpienia od umowy,
Konsument zobowiązany jest niezwłocznie zaprzestać korzystania z Usługi
Cyfrowej,

6.10. odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym
nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS,
6.11. Operator nie jest uprawniony do żądania zapłaty za czas, w którym Usługa
Cyfrowa była niezgodna z Umową, nawet jeśli przed odstąpieniem od Umowy
Użytkownik z niej faktycznie korzystał,
6.12. Operator jest zobowiązany do zwrotu Ceny jedynie w części odpowiadającej
Usłudze Cyfrowej niezgodnej z umową oraz Usługi Cyfrowej, której obowiązek
dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od umowy.
7. Przedłużenie i anulowanie Subskrypcji.
7.1. Subskrypcja ulega automatycznemu przedłużeniu na kolejny Okres Rozliczeniowy
(analogiczny do tego z którego dotychczas korzysta Użytkownik), jeżeli Użytkownik
nie złoży najpóźniej na 24 godziny przed końcem trwającego Okresu
Rozliczeniowego, oświadczenia woli o jej nieprzedłużaniu. Powyższe oświadczenie
powinno zostać złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
sportsystem@lamanemecze.pl
7.2. , lub odpowiedniej dyspozycji dokonanej poprzez konto bankowe, tzn. odłączenie
płatności cyklicznej Subskrypcji.
7.3. anulowanie Subskrypcji powoduje jej zakończenie. Po wygaśnięciu Subskrypcji
Użytkownik ma możliwość korzystania jedynie z darmowych funkcjonalności
podstawowej wersji Aplikacji.
§ 6

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Z zastrzeżeniem pkt 4 niniejszego paragrafu, Użytkownik będący jednocześnie
Konsumentem, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić bez podania

przyczyn składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego
terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Operatora oświadczenia o odstąpieniu
od umowy.
2. W razie odstąpienia od umowy jest ona uważana za niezawartą.
3. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od
dnia zawarcia Umowy.
4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi m.in.
w wypadku umowy:
4.1. świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli
Operator wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który
został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu
świadczenia przez Operatora utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do
wiadomości,
4.2. dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które
Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Operator rozpoczął świadczenie
za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed
rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Operatora utraci
prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Operator przekazał
Konsumentowi potwierdzenie.
5. Prawo odstąpienia od Umowy przysługuje zarówno Operatorowi, jak i Użytkownikowi, w
przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie
ściśle określonym.
6. Po odstąpieniu od umowy przez Użytkownika zgodnie z § 5 pkt 5.9 c) lub zgodnie z
punktem niniejszym, Operator nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe
dostarczone lub wytworzone przez Użytkownika w trakcie korzystania z Usługi Cyfrowej
lub Treści Cyfrowej, z wyjątkiem treści, które:
6.1. są użyteczne wyłącznie w związku z Usługą Cyfrową lub Treścią Cyfrową, która
stanowiła przedmiot Umowy,
6.2. dotyczą wyłącznie aktywności Użytkownika w trakcie korzystania z usługi cyfrowej
lub treści cyfrowej, która stanowiła przedmiot umowy,
6.3. zostały połączone przez Operatora z innymi danymi i nie mogą zostać one
rozłączone bez nadmiernych trudności,
6.4. zostały wytworzone przez Użytkownika wspólnie z innymi Użytkownikami, którzy
nadal mogą z nich korzystać.
7. Użytkownik po odstąpieniu od umowy zobowiązany jest zaprzestać korzystania z Usługi
Cyfrowej lub Treści Cyfrowej i udostępniania jej osobom trzecim.
8. W przypadku odstąpienia od umowy Operator może uniemożliwić Użytkownikowi dalsze
korzystanie z Usług Cyfrowych lub Treści Cyfrowych, w szczególności przez
uniemożliwienie Użytkownikowi dostępu do Usług Cyfrowych lub Treści Cyfrowych albo
zablokowanie Konta Użytkownika.

§ 7

ZASADY KORZYSTANIA Z APLIKACJI

1. Aplikację w najnowszej dostępnej wersji Użytkownik może  korzystać z niej w wersji
przeglądarkowej na urządzeniu z systemem Windows lub MacOS .
2. Użytkownik jest zobowiązany do:
2.1. podawania danych zgodnych z prawdą, dokładnych i aktualnych oraz
niewprowadzających w błąd,
2.2. zachowania w tajemnicy hasła do logowania w Aplikacji oraz nieudostępniania go
osobom trzecim,
2.3. niezwłocznego powiadomienia Operatora o każdym przypadku naruszenia jego praw
w związku z korzystaniem z Aplikacji.
3. Aplikacja umożliwia Użytkownikom korzystanie z takich funkcjonalności jak:
3.1. Założenie Konta,
3.2. przeglądanie statystyk historycznych wydarzeń sportowych,
3.3. dostęp do analiz wykonywanych przez sztuczną inteligencję (AI), która określa
prawdopodobieństwo wystąpienia określonego zdarzenia w przyszłości na bazie
danych historycznych,
3.4. zapisanie i wypisanie się z Newslettera,
3.5. złożenie Zamówienia Subskrypcji.
4. Z chwilą pobrania Aplikacji, Operator udziela Użytkownikowi licencji na korzystanie z niej
zgodnie z jej przeznaczeniem. Licencja Użytkownika wygasa z chwilą usunięcia Aplikacji
z urządzenia.
5. W ramach udzielonej licencji Użytkownik ma prawo do jej zwielokrotnienia, ale jedynie w
zakresie, w jakim jest to niezbędne do uruchomienia, korzystania i przechowywania
Aplikacji w pamięci urządzenia Użytkownika.
6. Licencja, o której mowa powyżej w pkt 4 oraz 5, nie upoważnia Użytkownika do
udzielania dalszej sublicencji, a także do dystrybuowania, sprzedawania bądź w inny
sposób wprowadzania do obrotu lub rozpowszechniania Aplikacji, w tym przesyłania lub
udostępniania jej w sieci Internet, systemach dystrybucji aplikacji oraz w jakichkolwiek
innych systemach teleinformatycznych.
7. Dane wpisywane przez Użytkownika za pośrednictwem Analiz AI mogą zostać
wykorzystane do poprawy jakości Usługi Elektronicznej Analiz AI, w szczególności do
treningu modeli językowych sztucznej inteligencji. 

§ 8

WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW

1. Wypowiedzeniu może ulec umowa o charakterze ciągłym i bezterminowym (korzystanie z
Aplikacji, prowadzenie Konta, Newsletter).
2. Użytkownik może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez
wskazywania przyczyn poprzez przesłanie wiadomości do Operatora na adres:
sportsystem@lamanemecze.pl.
3. Operator może wypowiedzieć umowę o charakterze ciągłym i bezterminowym w
przypadku stwierdzenia naruszeń Użytkownika względem Operatora, po bezskutecznym
wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego
terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 3 dni od dnia złożenia
oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).

4. W przypadku niektórych w sposób oczywisty szkodliwych działań ze strony Użytkownika
(np. prób hakowania chatu, tworzenia sztucznych kosztów poprzez nieskończone
zapytania do API) dostęp do Usług Elektronicznych może zostać wyłączony
natychmiastowo, wraz z powiadomieniem Użytkownika drogą elektroniczną.
5. Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
6. Operator i Użytkownik mogą rozwiązać umowę o świadczenie usługi o charakterze
ciągłym i bezterminowym w każdym czasie w drodze porozumienia stron.

§ 9

WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

1. Użytkownik z chwilą zaakceptowania Regulaminu uznaje, że całość praw autorskich i
wszystkie znaki towarowe związane z Aplikacją, a niewyłączone postanowieniami
odrębnych przepisów lub licencji (w szczególności treści, opisy, a także wygląd i treść
samej Aplikacji) należą do Operatora i podlegają prawnej ochronie - w szczególności
przez ustawę z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
2. Zabronione jest korzystanie z tych praw własności intelektualnej bądź z usług Aplikacji do
celów innych niż te ściśle określone Regulaminem. Użytkownik ponosi pełną
odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Operatorowi, będącą następstwem użycia firmy
lub znaków towarowych Aplikacji bez zgody Operatora lub niezgodnie z Regulaminem.
3. Przesyłanie przez Użytkowników w ramach Aplikacji Treści Cyfrowych, jest równoznaczne
z oświadczeniem przez te podmioty, iż posiadają one stosowne prawa do publikacji
danego materiału.
4. Użytkownik, przesyłając do Aplikacji materiały i treści cyfrowe ponosi wyłączną
odpowiedzialność za naruszenia autorskich praw majątkowych i pokrewnych oraz dóbr
osobistych osób trzecich z tego tytułu, a w przypadku wystąpienia w związku z tym przez
jakąkolwiek osobę z jakimikolwiek roszczeniami lub żądaniami w stosunku do Operatora,
zobowiązuje się zwolnić go z wszelkiej odpowiedzialności oraz do całkowitego
zaspokojenia roszczeń osób trzecich w tym zakresie.

§ 10

WYMAGANIA TECHNICZNE
1. W celu prawidłowego korzystania z Aplikacji wymagane jest:
1.1. posiadanie urządzenia mobilnego lub stacjonarnego z dostępem do Internetu lub
przeglądarki internetowej,
1.2. dostęp do poczty elektronicznej,
1.3. uruchomienie Aplikacji na urządzeniu spełniającym wymagania wskazane w pkt 1.1
oraz 1.2 niniejszego paragrafu.
2. Koszty połączenia z Internetem obciążają̨ Użytkownika stosownie do umów zawartych
przez niego z operatorem telekomunikacyjnym.
3. Aplikacja jest w pełni Funkcjonalna i Kompatybilna z wymienionymi w pkt 1 systemami
operacyjnymi.
4. Pobranie, zainstalowanie i korzystanie z Aplikacji z innych źródeł niż wskazane w
Regulaminie stanowi jego naruszenie.
5. Operator informuje Użytkownika (przez cały okres korzystania przez Użytkownika z
Aplikacji) o dostępnych aktualizacjach Aplikacji oraz o konsekwencjach ich
niezainstalowania.

6. Użytkownik zobowiązany jest do instalowania aktualizacji dostarczanych przez Operatora
w rozsądnym czasie. Niezainstalowanie przez Użytkownika aktualizacji zgodnie z
instrukcją dostarczoną przez Operatora i po poinformowaniu go o skutkach braku
instalacji aktualizacji, powoduje wyłączenie odpowiedzialności Operatora za brak
zgodności Aplikacji oraz zawartych w niej Treści Cyfrowych oraz Usług Cyfrowych z
Umową.

§ 11

ODPOWIEDZIALNOŚĆ ORAZ OBOWIĄZKI STRON

1. Operator zobowiązuje się wykonywać Usługi z należytą starannością, ponosząc
odpowiedzialność w przypadku jej niezachowania.
2. Operator dołoży wszelkich starań, aby dane dostępne w Aplikacji były kompletne i
aktualne oraz prezentowane z należytą starannością, z uwzględnieniem istniejących
okoliczności faktycznych i prawnych, w granicach dopuszczalnych przez prawo.
3. Użytkownik korzystający z usług Aplikacji jest odpowiedzialny za własne bezprawne
działania i szkody wyrządzone w wyniku korzystania z Aplikacji. Za działania osób
nieposiadających pełnej zdolności do czynności prawnych odpowiadają ich opiekunowie
prawni.
4. Każdy Użytkownik jest zobowiązany do tego, aby dane zamieszczane w Aplikacji były
kompletne i aktualne oraz prezentowane z należytą starannością, z uwzględnieniem
istniejących okoliczności faktycznych i prawnych, w granicach dopuszczalnych przez
prawo.
5. Użytkownik podczas korzystania z Aplikacji zobowiązany jest do:
5.1 podawania w formularzach udostępnionych w ramach Aplikacji wyłącznie
prawdziwych i aktualnych danych Użytkownika oraz ich aktualizowania w zakresie,
w jakim jest to konieczne dla prawidłowego korzystania z Aplikacji,
5.2 korzystania z usług i funkcjonalności Aplikacji w sposób niezakłócający jej
funkcjonowania oraz działania, a także w sposób nieuciążliwy dla pozostałych
Użytkowników,
5.3 korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych w ramach Aplikacji w sposób
zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a
także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia
społecznego,
5.4 niedostarczania i nieprzekazywania w ramach Aplikacji jakichkolwiek treści
zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa, w szczególności treści
naruszających majątkowe prawa autorskie osób trzecich albo ich dobra osobiste.
6. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za skutki podania nieprawdziwych danych
osobowych oraz ujawnienia hasła do Konta osobom trzecim.

§ 12

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

1. Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z działaniem
Aplikacji w trybie przewidzianym w niniejszym paragrafie oraz zgodnie z przepisami
zawartymi w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

7.4. Skargi i zażalenia mogą być wnoszone za pośrednictwem poczty elektronicznej na
adres sportsystem@lamanemecze.pl w sposób umożliwiający identyfikację osoby
wnoszącej skargę lub zażalenie.
2. Reklamacja powinna zawierać następujące dane:
2.1. imię i nazwisko,
2.2. adres e-mail,
2.3. opis problemu, którego dotyczy reklamacja.
3. Użytkownik zobowiązany jest do współpracy z Operatorem w celu ustalenia czy brak
zgodności Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej z Umową nie wynika z cech Środowiska
Cyfrowego Użytkownika.
4. Operator rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od daty ich otrzymania. O ich rezultacie
Operator niezwłocznie powiadomi składającego reklamację na piśmie lub za
pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez Użytkownika adres e-mail.
5. W przypadku uznania reklamacji Użytkownika, Operator doprowadza świadczoną przez
siebie Usługę Cyfrową do zgodności z umową na swój koszt.
6. Użytkownik może żądać w pierwszej kolejności doprowadzenia Treści Cyfrowej lub
Usługi Cyfrowej do zgodności z Umową. Obniżenia ceny oraz odstąpienia od umowy
Użytkownik może żądać wyłącznie w określonych w ustawie o prawach konsumenta z
dnia 30 maja 2014 r. przypadkach.

§ 13

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Użytkownik może zaprzestać korzystania z usług oferowanych przez Operatora zgodnie
z Regulaminem w każdej chwili.
2. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika przy wykorzystaniu Aplikacji treści
charakterze bezprawnym.
3. Operator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Aplikacji z powodu lub w celu:
3.1. ulepszania istniejących i dodania do niej nowych funkcjonalności,
3.2. poprawiania wyglądu graficznego Aplikacji,
3.3. zmiany przepisów prawa obowiązującego lub wydania decyzji przez odpowiednie
organy, powodujących konieczność ich zmiany,
3.4. przyczyn spowodowanych działaniem siły wyższej,
3.5. przyczyn spowodowanych zmianami organizacyjnymi u Operatora.
4. Zmiany, o których mowa w pkt 4 nie powodują jakichkolwiek kosztów dla Użytkowników.
Jeśli wprowadzana zmiana wpływa na dostęp Użytkownika do Aplikacji i na korzystanie z
niej, Operator informuje o niej Użytkownika z wyprzedzeniem i poprzez przesłanie na
trwałym nośniku informacji o:
4.1. terminie dokonania zmiany,
4.2. właściwościach zmiany,
4.3. prawie do wypowiedzenia umowy bez zachowania terminu wypowiedzenia w ciągu
30 dni od dnia dokonania zmiany lub poinformowania o tej zmianie, jeśli
poinformowanie nastąpiło później niż ta zmiana.
5. Operator zwolniony jest z obowiązku, o którym mowa w pkt 5 niniejszego paragrafu, jeśli
zapewnił Użytkownikowi uprawnienie do zachowania bez dodatkowych kosztów Aplikacji
zgodnej z umową w stanie niezmienionym.
6. Zmiany dokonane w Regulaminie Aplikacji wiążą Użytkownika, pod warunkiem, iż został
on prawidłowo poinformowany o zmianach i nie wypowiedział umowy o świadczenie

usług drogą elektroniczną w terminie 7 dni od dnia powiadomienia go o zmianach przez
Operatora. O zmianie Regulaminu Użytkownik informowany jest poprzez wiadomość
email lub odpowiedni komunikat w Aplikacji.
7. Regulamin w niniejszym brzmieniu obowiązuje od dnia - - - - - - - -.
8. Aplikacja dostępna jest w języku polskim.
9. Wszelkie spory wynikłe w związku z Aplikacją pomiędzy Operatorem a Użytkownikami
będą rozwiązywane, w miarę możliwości drodze negocjacji.
10. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie
niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
11. Regulamin jest dostępny w Aplikacji.